torstai 2. toukokuuta 2013

Tyylilyyli

Jälleenpä on tullut mieleeni asia, joka on harvinaisen raivostuttavaa.

Oltiin kavereiden kanssa juhlimassa vappua vähän kaupungissa. Ilta meni tavanomaisesti: oli kuohuvaa, oli hauskaa ja sitten oli ne muut.

Tiedän, että minussa on viittä vaille vitusti kusipään vikaa. Mutta minä en voi sille mitään, että naamani ei ole missiainesta. Pahoitteluni siitä huolimatta.

Ne ihmiset, jotka tietävät kuinka älyttömän hyvännäköisiä ja hyvä kroppaisia he ovat, voi huoh! Se ei tarkoita, että omistaisitte koko maailman! Meillä isoilla kusipäillä on ihan samanlainen oikeus mennä mieleiseemme baariin, tanssia siellä vaikkei se ehkä silmälle somaa olekaan, pitää hauskaa ja istua just siihen pöytään, kun mieli sattuu tekemään! Vaikka sinä jumalainen kaunotar joraatkin pöydän vieressä, jonka penkille olet jättänyt laukkusi ikään kuin varaukseksi, siinä on silti tilaa meille muillekin. Ja minähän perkele menen siihen istumaan, jos mieli sattuu tekemään!

Vaikka minä niin teenkin, se ei tarkoita sitä, että varastan laukkusi. Turha mulkoilla minua. Vaikka se laukku olisikin vieressäni penkillä, se ei kusipäisyydestäni saastu. Äläkä lähetä häätämään minua pöydästä kultalusikka perseessä syntynyttä, inisevää leikkikaluasi, jota kutsut poikaystäväksesi, takaan, että minulla on tuplasti enemmän munaa kuin hänellä. Istuin jo, tulkoon repimään ylös! Inisijöitä kutsutaan hyttysiksi ja liiskataan käsien väliin! PAM!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti